2013. augusztus 27. 09:13
- Pál a postoló
|
Az a jó Ausztráliában, hogy elég nagy és vadregényes ahhoz, hogy legyen értelme olyan bivalyerős kisteherautókkal csapatni, mint a Tata Xenon Tuff Truck. Ja, meg valószínűleg a gázolaj is olcsó, hiszen a posztapokaliptikus indiai terepjáró még egy 2,2 literes turbódízellel is elkéri a maga 12-15 literjét, ha rendesen odalépnek neki, nem beszélve a karosszéria kialakításáról, amelynél sok mindent figyelembe vettek, az aerodinamika szabályainak kivételével.
Na de pont ettől lesz olyan dögös a Tuff Truck, a hatásos belépőre pedig nagy szüksége van a Tatának, hiszen a Xenon alapváltozataival szeretné megalapozni hírnevét a kontinensen. A Tuff Truck tehát afféle kedvcsináló, kialakítását pedig a Holden Special Vehicles-re bízták, hogy biztosan passzoljon a majdani vásárlók ízlésvilágához. Sajnos a Tuff Truck egyelőre csak tanulmány, de ha az ausztrálok ráharapnak a Xenonra, akkor akár még az is elképzelhető, hogy a hardcore verzióból is gyártanak néhány darabot.
|